Organizowanie konkursów jest rozwiązaniem, po które sięga wiele firm. Z czym wiąże się ten proces, jakie przynosi korzyści i jakich przepisów musimy przestrzegać? Sprawdź najważniejsze informacje na ten temat z naszym artykułem.

Czy organizacja konkursów jest trudna?

Nie da się ukryć, że zadbanie o cały proces wymaga odpowiedniej organizacji i wiedzy. Jeśli jednak mamy takie przygotowanie, zdecydowanie warto postawić na taką formę promocji marki. Organizacja konkursów zwiększa przywiązanie klientów do marki i sprawia, że nasi odbiorcy zaczynają czuć do nas większą sympatię. Trudno się dziwić, że przedsiębiorstwa z różnorodnych branż doceniają te korzyści – w końcu każdemu biznesowi zależy na tym, by zacieśniać kontakt z odbiorcami i dobrze zapisać się w ich pamięci.

Organizowanie loterii Warszawa – co z przepisami?

Skupmy się teraz na konkretnych wymogach, które prawo stawia przed podmiotami, mającymi w planach organizowanie konkursów i loterii w Warszawie. Podstawowym dokumentem prawnym, określającym te kwestie jest ustawa o grach hazardowych z dnia 19 listopada 2009 roku. Dokument poddano nowelizacji z początkiem kwietnia 2017 roku. Znajomość jego treści jest sprawą podstawową, jeśli chcemy, by konkursy promocyjne zostały zorganizowane właściwie.

Przepisy określają takie kwestie jak:

  1. definicja loterii
  2. rodzaje loterii
  3. obowiązki organizatora loterii

Skupmy się na trzecim punkcie.

Konkursy sms organizacja

Przede wszystkim należy posiadać zezwolenie. Wydawany jest przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej. Najpierw jednak należy złożyć wniosek. W dokumencie nie może zabraknąć takich informacji jak dane rejestrowe i status prawny podmiotu, który chce zorganizować konkursy promocyjne w Warszawie, czas trwania loterii, obszar, który owa loteria będzie obejmowała, termin sprzedaży losów. Loterie i konkursy promocyjne wymagają też ułożenia regulaminu. Jego projekt również musi być dołączony do wniosku.

Organizacja loterii promocyjnej – jak to zrobić z głową?

Prawidłowe zadbanie o każdy etap przygotowania loterii wymaga znajomości wcześniej wspomnianych przepisów. Przyda się też odrobina wprawy. Doświadczenie może okazać się tutaj na wagę złota. Dzięki niemu dużo sprawniej załatwimy wszystkie formalności i znacznie szybciej będziemy mogli cieszyć się kompleksowo zorganizowanymi loteriami i konkursami. Pomoc specjalistów będzie tu jak najbardziej wskazana.

Fachowa agencja marketingowa doskonale wie, jak przeprowadzić organizowanie loterii promocyjnych, by były one zgodne z obowiązującym prawem. Eksperci zadbają o ochronę danych osobistych oraz o inne wcześniej wspomniane kwestie, takie jak konstruowanie kosztorysów czy dobór właściwych mechanizmów loteryjnych. Gdzie szukać fachowej pomocy? Najlepiej będzie postawić na doświadczoną firmę, która może pochwalić się wieloma zorganizowanymi loteriami i konkursami. Do takich specjalistów zaliczymy m.in. firmę DCN Direct.